Kyiv School of Economics

Створюй кар’єру разом з нами та будуй сильну країну майбутнього. KSE — вільні змінювати.

Начальник відділу з розвитку корпоративних відносин


Київська школа економіки (KSE) — це група компаній, заснована в 1996 році EERC та Фондом Євразія, оголошує конкурс на вакантну позицію Начальник відділу з розвитку корпоративних відносин.

Наша місія — закласти інтелектуальний фундамент для міцної та інноваційної економіки України.

До кола ваших обов’язків входитиме:
1. Управління корпоративними відносинами
  • Розробка та реалізація стратегії взаємодії з корпоративними клієнтами, партнерами та стейкхолдерами.

  • Побудова довгострокових відносин із ключовими партнерами, клієнтами та донорами.

  • Залучення нових корпоративних клієнтів і підтримка зв’язків із існуючими.

2. Розвиток партнерств

  • Ідентифікація потенційних партнерів для спільних ініціатив, програм чи проєктів.

  • Ведення переговорів про співпрацю, укладання угод і забезпечення їх виконання.

  • Моніторинг ефективності партнерств та аналіз їх впливу на стратегічні цілі організації.

3. Корпоративні комунікації

  • Підготовка інформаційних матеріалів, презентацій та інших ресурсів для корпоративних клієнтів.

  • Координація маркетингових активностей, спрямованих на корпоративну аудиторію.

4. Продажі та розробка продуктів

  • Управління процесом продажів корпоративних продуктів та послуг (освітніх програм, консалтингових послуг тощо).

  • Управління процесом розробки корпоративних продуктів, що відповідають запиту клієнта

  • Розробка нових корпоративних пропозицій на основі тенденцій ринку та аналізу потреб клієнтів.

  • Створення системи моніторингу та аналізу ефективності продажів.

  • Налаштовувати та впроваджувати проактивний процес продажів.

  • Розробляти портфоліо корпоративних освітніх продуктів.

5. Координація команди

  • Керівництво командою менеджерів: менеджер з  з розвитку грантових можливостей та менеджер по роботі з корпоративними клієнтами.

  • Постановка цілей для команди, контроль їх виконання та оцінка результатів.

  • Менторинг і розвиток членів команди для досягнення професійних цілей.

  • Розбудова ефективної організаційної структури для досягнення цілей (менеджери, академічні керівники )

  • Пошук і залучення академічних керівників, які максимально відповідають цілям та результатам корпоративних продуктів.

6. Аналітика та звітність

  • Проведення ринкових досліджень для розуміння потреб корпоративного сегмента.

  • Підготовка регулярних звітів щодо результатів роботи відділу.

  • Аналіз трендів, викликів і можливостей для розробки нових стратегічних ініціатив.

7. Операційна ефективність

  • Оптимізація бізнес-процесів для покращення взаємодії з корпоративними клієнтами.

  • Розробка та контроль виконання ключових показників ефективності (KPI) для відділу.

8. Взаємодія із зацікавленими сторонами

  • Представлення організації на зовнішніх подіях, форумах, зустрічах.

  • Участь у розробці корпоративної політики щодо залучення клієнтів і партнерів.

  • Співпраця з іншими підрозділами для забезпечення комплексного підходу до роботи з корпоративними клієнтами.

9. Управління репутацією

  • Забезпечення відповідності всіх корпоративних ініціатив цінностям і місії організації.

  • Вирішення конфліктних ситуацій.

10. Інновації та розвиток

  • Впровадження нових технологій і підходів для підвищення ефективності роботи відділу.

  • Розробка інноваційних продуктів і послуг для корпоративного сегмента.

  • Створення нових моделей взаємодії з клієнтами, які забезпечують конкурентні переваги.

Ви наш ідеальний кандидат(-ка), якщо:
  • Маєте магістерський ступінь із бізнес адміністрування, менеджменту, освіти або суміжної галузі.
  • Маєте від 5 років практичний досвід в управлінській команді та реалізації стратегічних ініціатив

  • Досвід роботи керівником напряму продажу B2B продуктів

  • Досвід роботи з корпоративними клієнтами, включаючи продаж та розробку продукції.

  • Стратегічне мислення із здатністю працювати як на стратегічному, так і на оперативному рівні.

  • Проактивний підхід та орієнтованість на результат.

  • Високий рівень емоційного інтелекту та дипломатичність у спілкуванні.

  • Організованість та здатність працювати над кількома завданнями одночасно.

  • Вільне володієте українською мовою та англійською від Intermediate.

  • Досвід роботи з CRM-системами 

  • Вміння користуватися інструментами управління проєктами (наприклад, Asana, Trello, Jira).

  • Знання інструментів для проведення бізнес-аналітики (Power BI, Tableau).

  • Володіння пакетом MS Office (Excel, PowerPoint, Word) на високому рівні.

Ми пропонуємо:
  • Повна зайнятість, графік роботи з 9:00 до 18:00;
  • Крутий та комфортний офіс у п'яти хвилинах від метро з надійним сховищем;
  • Креативна команда та спеціалісти ТОП-рівня;
  • Доступ до бібліотеки з класними книгами для професійного розвитку і не тільки:
  • Причетність до побудови сильної та інноваційної економіки України;
  • Послуги корпоративного психолога;
  • Круті корпоративні заходи та цікаві івенти;
  • Медичне страхування.
Залишайте своє СV або пишіть напряму нашій рекрутерці та долучайтеся до нашої команди.
Пошта: recruiting@kse.org.ua
Телеграм: @Kyiv_School_of_Economics
Apply now
Department
Бізнес Школа