Kyiv School of Economics

Київська школа економіки (KSE) - це група компаній, заснована в 1996 році EERC та Фондом Євразія. Наша місія — закласти інтелектуальний фундамент для міцної та інноваційної економіки України.

Викладач (-ка) дисципліни Маркетинг


Київська школа економіки оголошує конкурс на зайняття посади викладача дисципліни “Маркетинг” для бакалаврської програми “Бізнес-економіка”.

Загальна інформація про дисципліну:

Кількість кредитів ЄКТС - 4;

Мова викладання — англійська;

Орієнтовна кількість студентів - 3 групи (60 осіб);

Орієнтовна кількість занять:  2 лекції на тиждень, 2 практичних заняття в одній групі на тиждень, 1 сесія офісних годин щотижня;

Орієнтовні дати проведення курсу: травень-червень 2025 року

Формат занять: інтерактивні лекції і практичні заняття, які проходять очно на кампусі Київської школи економіки (м. Київ, вул. Миколи Шпака 3);



Вимоги до кандидатів:

  • досвід викладання дисципліни/ практичний досвід роботи;  

  • володіння англійською мовою;

  • володіння сучасними освітніми методиками та інструментами;

  • здатність ефективно та цікаво організовувати заняття;

  • зацікавленість у розвитку майбутніх випускників;   


Обов’язки:


  • розробка силабусу курсу, матеріалів для лекційних та практичних занять;

  • проведення  інтерактивних лекцій та  практичних занять;  

  • проведення офісних годин (раз на тиждень, формат конультації, Q&A);

  • розробка/підготовка завдань для домашніх робіт, тестів, контрольних та екзаменаційних  робіт та їх перевірка;

  • інформаційна підтримка студентів у процесі навчання. 


Після проходження курсу студенти повинні:  


- знати основи маркетингу та використовувати принципи й методи маркетингу у вирішенні  реальних проблем;

-  вміти аналізувати  споживчі та бізнес-ринки,   використовувати маркетингові дослідження для прийняття стратегічних рішень;

 - вміти визначати сегменти ринку, створювати ціннісні пропозиції та стратегічно позиціонувати продукти/послуги; 

 - вміти застосовувати різноманітні концепції та стратегії ціноутворення; 

 - вміти формулювати маркетингові цілі та розробляти маркетингову стратегію; 

 -  вміти розробляти та реалізовувати маркетингові плани, що відповідають цілям організації; 

-  вміти розробляти стратегії брендингу, управляти активами бренду та вимірювати ефективність бренду для підтримки його стійкості; 

 - вміти проєктувати канали дистрибуції та керувати ними. 



Щоб податись до нас, надсилайте свої резюме/linkedin на пошту [email protected]





Employment type
Part-time
Department
KSE University
Location
Київ